výstupy za únor
Vyhledávám přídavná jména. |
Skloňuji přídavná jména. |
U podstatných jmen rodu mužského určuji životnost a neživotnost. |
U podstatných jmen určuji rod, číslo, pád a vzor. |
Čtu knihy a snažím se o nich povídat. |
Napíši dopis se správným oslovením a ukončením. |
Ve vyprávění užívám popisu místa, osoby, přímou řeč, citoslovce, přídavná jména i příslovce. |
Dokážu soustředěně naslouchat čtenému textu. |
Orientuji se na číselné ose do 1 000 000. |
Písemně sčítám a odčítám až šesticiferná čísla. |
Písemně násobím jednociferným a dvouciferným činitelem. |
Pamětně násobím a dělím čísly 10, 100, 1 000,10 000, 100 000 a jejich násobky například 3.500 000. |
Přečtu a zapíši desetinná čísla. |
Vyjádřím desetinné číslo zlomkem. |
Porovnávám desetinná čísla. |
Převádím jednotky délky, hmotnosti a času. |
Rozlišuji podnebné pásy. |
Orientuji se v krajích České republiky |
Znám základní informace o 2. světové válce. |
Vím, co se stalo během let 1948 -2013. |
Narýsuji čtverec, obdélník, trojúhelník a kružnici. |
Narýsuji kolmice a rovnoběžky. |
Správně používám trojúhelník s ryskou i kružítko. |
Rozeznám poloměr a průměr a umím ho určit. |
Vypočítám obsah a obvod čtverce, obdélníku. |
Usiluji o dobré vztahy ve třídě. |
Rozliším nevhodné chování. |
Dodržuji základy hygieny. |
Skáču přes švihadlo více způsoby. |